Ny i klubben

Velkommen til Struer Kajakklub! Vi er glade for at byde dig velkommen til vores klub, hvor kajakroning og fællesskab står i fokus.

For at finde ud af om kajakroning er noget for dig er du altid velkommen til prøvetræninger, hvor du har mulighed for at stifte bekendtskab med kajaksporten og vores klubmiljø. Som ny i klubben har du mulighed for at deltage i prøvetræninger to gange, så du kan få en fornemmelse af, om kajakroning er noget for dig.

Vi lægger stor vægt på sikkerheden på vandet, og vores erfarne instruktører vil sørge for, at du føler dig tryg og godt rustet, når du bevæger dig ud på vandet.

Uanset om du er helt ny eller erfaren kajakroer, er du mere end velkommen i vores klub. Vi glæder os til at møde dig og dele vores passion for kajakroning.

Begyndertræning

Begynderkursus for voksne
I april hvert år starter vi nye begynderhold for henholdsvis havkajak og turkajak. Til en start bliver der en introduktion til sporten og til klubben, og derefter skal alle nye deltagere gøre de første erfaringer med kajakkerne i Struer Svømmehal.

Børn og unge (fra det år de fylder 9)
Vi starter med en introduktionsdag for nye børneroere og deres forældre i april. Først har vi kajakker på vandet i Struer Svømmehal, hvor alle begyndere gør sig de første erfaringer med kajakker.

kajak i svømmehallen

Udstyr

Begynderkursus for voksne

Børn og unge (fra det år de fylder 9)

Priser/medlemsskab

Familie med hjemmeboende børn:
De to dyreste betaler almindelig kontingent. Nr. 3 halv kontingent og øvrige er gratis.

Forudsætningerne er:

• Man skal respektere klubbens regler og anvisninger
  • Man skal være fyldt mindst 12
  • Man skal være frigivet

Som medlem har du mulighed for at opbevare én kajak i klubbens bådhal, i det omfang der er ledig plads. Nummer 2 kajak kan, såfremt der er plads, opbevares for 250 kr. pr. år.

Udmeldelse
Sker ved at sende en mail til formanden eller kasseren