SurfSki

Surfski tilbyder en forrygende fusion af fitness og eventyr, hvor der er en fascinerende blanding af færdigheder, fart og natur.

Surfskien udmærker sig på grund af dens alsidighed, hastighed og sikkerhedsfunktioner. Det smalle design muliggør hurtig ageren ved forskellige vandforhold, fra rolige søer til turbulente havbølger og stærk vind. Med evnen til let at klatre ombord efter at være væltet, tilbyder surfski en høj sikkerhed for padlere på alle færdighedsniveauer. Derudover sikrer deres lette konstruktion og ergonomiske design en behagelig og effektiv padleoplevelse.

Uanset om du er nybegynder eller erfaren, giver surfski dig mulighed for at udfordre dig selv og opnå en følelse af frihed og mestring.

Hvert pagajstrøg styrker din fitness og mentale kundskaber. Så hvorfor vente? Spring ud i det og rid på bølgen af surfski

Tak for støtten

Struer Kajakklub har fået midler fra Friluftsrådet samt DIF og DGI’s foreningspulje bl.a. til køb af surfski og aktiviteter omkring surfski i naturen og som sport.
Vi takker mange gange for midlerne.